l

Muzyka

piątek, 1 sierpnia 2014

Dzień unikatów? + podziękowania, informacje

Cześć, z tej strony Patricia45.
Na początku posta, chciałabym przekazać kilka informacji oraz podziękować wielu osobom.

Zaczynając od informacji... jak widzicie, zmieniłam szablon na blogu. Jest łososiowo-szary. Myślę, że ładne połączenie. Nie martwcie się, ten szablon już pozostanie na długo. Został mi jeszcze do zrobienia nagłówek, a w związku z tym - niedługo pojawi się na MSP na mojej liście życzeń strój do nagłówka. W nagłówku prawdopodobnie będzie napis "marynowany łosoś" lub coś takiego, coś związanego z łososiem.
Jeśli chodzi o podziękowania - serdecznie chciałabym podziękować osobom, które są Patricionators i kochają mojego bloga. Bardzo chciałabym podziękować i pozdrowić czarna jula ;] oraz moviepianka. Na GALAXYsite wiele osób tworzy posty o tym, że jest Patricionators, za co bardzo dziękuje. Dziękuje również za bardzo dużą ilość wejść na blogu, za wiadomości na poczcie typu "kocham twojego bloga, jesteś najlepsza".

<obrazek stworzony przez moviepianka>




<zdjęcia z GALAXYsite - FB dla MS>

No dobrze, przechodząc do drugiej części posta - dzień unikatów. O co chodzi? Pamiętacie jak kiedyś moderatorzy zrobili tydzień unikatów, prawda? No, właśnie. Pierwszego sierpnia (dzisiaj) podobno miały pojawić się unikaty. Nie wiem na ile - może na jeden dzień, może na tydzień, jak kiedyś. Nie wiem, czy się pojawiły, nie przeglądałam aż TAK DOKŁADNIE sklepu, ale chyba się nie. Czyli, wymysł MS (moviestar). 
Szukałam o tym dniu informacji w internecie, na blogach o MSP - nic nie znalazłam. Szukałam również na forum MSP - i nic. 
Czyli - chyba mało osób słyszało, że podobno dzisiaj mają być unikaty. Ale wiem, że była o tym mowa. Nawet tutaj, na moim blogu na czacie była o tym rozmowa.


Jedynie jaki temat o unikatach znalazłam na forum, to ten, powyżej. Ale, nie dotyczy unikatów z 1 sierpnia.
Co o tym sądzicie?
Patricia45.
 

czwartek, 31 lipca 2014

Konkurs "Gorączka Dżungli"

Cześć, z tej strony Patricia45.
Na MSP pojawił się nowy konkurs pt. "Gorączka Dżungli". Tłumacząc na język angielski - "Jungle Fever".


Konkurs jest nawet fajny, dżunglowy. Najbardziej podobają mi się animacje, które naprawdę są związane z dżunglą, są bardzo zwierzęce! Cały konkurs oceniam na 8/10.


Animacje, jak już wcześniej mówiłam, są naprawdę fajne. Mały minusik za to, że dwie animacje powtórzyły się w sklepie, są bardzo do siebie podobne. Różnią się tylko tym, że MS jest w innej pozycji. Różnią się również ceną oraz VIP i nie VIP. 


Tło zostało dodane tylko jedno. Jest dla osób nie VIP. Kosztuje 500 StarCoins, nie aż tak dużo. 


Rzeczy są całkiem, całkiem, całkiem. Najbardziej podoba mi się słoń dla osób VIP oraz leżący tygrysek za diamenty.
Teraz przejdźmy do ciuchów dla dziewcząt i dla chłopców z konkursu.



Moderatorzy dodali tylko dwie strony ubrań dla dziewczyn. Czasami było więcej ubrań. Poza tym, ubrania z nowego konkursu są takie sobie.


Ubrań dla chłopaków zostało dodanych bardzo mało, szkoda.
Co sądzicie o nowym konkursie?
Przy okazji - jutro dodam posta z podziękowaniami i pozdrowię jedną osobę.
Patricia45. 


Zmiany na msp!

Hej! :3
Tutaj Diana. Postanowiłam, że będę wam pomagać tylko do 15 sierpnia. Tak więc wysyłajcie tyle e-maili ile się da XD
Tak więc pomagając 3kicia30 zauważyłam nową zmianę na msp. Nie mam pojęcia, kiedy dokładnie ona weszła, ale jak wczoraj pomagałam to jej nie zauważyłam... Chodzi mi o to:


Ten artbook jest akurat mojej znajomej. Jak widzicie moderatorzy dodali na dolnym pasku znaczek fame. Pokazuje on ile autor tego artbooka zarobił.
Moim zdaniem jest to super zmiana. Dzięki niej możemy określić około ile fame MS zarobiła na artbookach i można dokładniej *zbadać* czy przypadkiem nie hakuje. No ale może również skasować wszystkie arty...

A teraz zobaczcie, która byłam, gdy zobaczyłam temat od modów:


Temat był dodany WTEDY cztery minuty przed moim wejściem, a już było 54 wejścia!
Napisałam e-mail do moderatorów, w którym zapytałam się o co chodzi z tematem 'Blogi i Blogerzy'. Dotąd jeszcze mi nie odpowiedzieli. Miejmy nadzieję, że niedługo to zrobią, to wtedy pokażę wam wiadomość od nich.
To na tyle.
Pozdrawiam,
Dianusia231.

ZNIŻKA NA VIPA

Cześć :3
Moderatorzy dali nam zniżkę na VIPa:


W końcu osoby z forum się doprosiły tańszego VIPa, ale tylko na lato :) Fajnie, że VIP na rok elite jest tańszy, tak jak i VIP elite na tydzień i miesiąc :) Wreszcie modzi zrobili coś fajnego!




Wyniki loterii/konkursu :3

Cześć :3
Długo musieliście czekać na wyniki konkursu, ale już są :) Niestety nie będę mogła rozdać wszystkich nagród dzisiaj. Może nawet będę rozdawała do połowy sierpnia, ale postaram się je rozdać jak najszybciej No to zostały mi do pokazania już tylko wyniki!!!

33. Emily McCline - Rzeczy pokazane na obrazku:


10. Kudima - obejrzenie wszystkich filmów

18. Poniedzialek999 - Graf, polubienie wszystkich artbooków

69. Nataliaa =) - Graf, polubienie wszystkich looków

54. Ewka Farnka - 2 grafy, zareklamowanie jej filmów w moim statusie i obejrzenie ich

6. Panczuuu - Rzeczy pokazane na obrazku:



1. BLOM563 - Wypełnianie prośby danej osoby (np. osoba prosi o obejrzenie filmów, to je oglądam)

24. Sara96 - Wypełnianie dwóch próśb danej osoby (np. osoba prosi o obejrzenie filmów i o prezent z listy życzeń, to daje jej prezent z listy życzeń i oglądam jej filmy)

76. Isabella12345678 - Specjalne Pozdrowienie

Movie Stars, które już dostały nagrody są wykreślone. Gratuluję wylosowanym!




środa, 30 lipca 2014

Ważna informacja.

Cześć! :(
Pewnie zdążyliście już zobaczyć posta Patrici. W sumie, nawet lepiej że będę tu pisała jeszcze 2 tygodnie, ponieważ w roku szkolnym dojdzie mi więcej obowiązków itd. Z tego powodu mało czasu bym poświęcała na internet. Tak więc, do czego zmierzam? Otóż chodzi o pomaganie w lvl. Nie wiem czy to dalej ciągnąć czy też nie. Podzielcie się opiniami w komentarzach...

Teraz więcej czasu będę na tumblr, tak więc zapraszam na niego... LINK Gdzieś tak pod koniec grudnia odchodzę z msp.

Notka krótka, bo tylko informacyjna.
Trzymajcie się!
Dianusia231.

Redaktorzy na tym blogu!

Cześć, z tej strony Patricia45, właścicielka tego bloga.
Od razu chcę wszystkich przeprosić, a w szczególności redaktorów na tym blogu.
Postanowiłam jednak, że redaktorzy, którzy piszą na tym blogu, oprócz mnie, będą pisali tylko w wakacje i w ferie, KIEDY MNIE NIE BĘDZIE. Mam nadzieję, że nie jesteście źli. Przyzwyczaiłam się, że sama piszę tego bloga i w ogóle. Ale pamiętajcie, że doceniam pracę wszystkich redaktorów. Spisali się na medal.
A więc, niedługo zrobię gadżet po boku bloga z redaktorami wakacyjnymi, żeby ludzie wchodzący na tego bloga, wiedzieli, że inne osoby mnie zastępują w wakacje i w ferie, podczas mojego pobytu poza domem.
Wszyscy redaktorzy, w te wakacje, będą pisać gdzieś do 15 sierpnia, nie dłużej. Gdzieś po 10 sierpnia jadę do Niemczech, nie będzie mnie kilka dni, więc zrozumcie.

Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam, nikogo z redaktorów. Przepraszam. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Nie obrażajcie się, nie miejcie do mnie pretensji.
Patricia45.

GALAXYsite

Cześć :3
W tym poście chcę Was zachęcić do założenia konta na galaxysite.co.uk. Jest to taki facebook dla Movie Stars :) Można tam wstawiać swoje zdjęcia, filmiki, muzykę itp. Najlepsze jest co, że można rozmawiać z przyjaciółmi bez ciszy nocnej i bez kratek. Są tam nawet sławni użytkownicy tacy jak ANNIIA.
Oto screeny ze strony:




Moim zdaniem to fajna strona, ale coraz mniej osób na nią wchodzi... szkoda... mam nadzieję, że i Wam się ona spodoba :D



wtorek, 29 lipca 2014

Trojany - jak bardzo są niebezpieczne?

Cześć! :3
Wiem, miałam napisać posta o IMVU, ale trudno. Napiszę kiedy indziej. Szczerze? Nic mi się nie chce robić przez ten upał.
Niedługo zajmę się szablonem na blogu, nie martwcie się.
Poza tym, chciałabym podziękować za ogromną ilość wejść na blogu - wczoraj był rekord wejść, prawie 2 tysiące.

No więc, przejdźmy do tematu posta.
Ostatnio mojej przyjaciółce, Nat prowadzącej bloga cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com, ściągnęło się 5 trojanów. Trojany są bardzo niebezpiecznymi wirusami, wykradają hasła.
Nat podczas naszej rozmowy, przesłała mi dwa zdjęcia (usunęła wtedy już 4 trojany, co zrobił ostatni trojan, poniżej).




Gdyby wam się coś takiego zdarzyło, natychmiast przeskanujcie cały komputer, usuńcie wirusy. A potem, zmieńcie hasło na kontach, tak na wszelki wypadek. Bo przecież, patrząc powyżej na 1 screen, jest tam hasło do konta na MSP Nat. Nat nie wchodziła na swoje konto na MSP, gdy miała trojany... a pomimo to, trojan zebrał hasło.
Uważajcie na wirusy, pobierajcie pliki z zaufanych stron! 
Patricia45.



Kwiatowa czerwień - Look ♥

Cześć, tutaj Diana.

Będę pisała posty co parę dni. Zrozumcie, teraz są też wakacje, a ja nie chcę ich przesiedzieć przed kompem. Ostatnio wytrwałam 6 godzin bez komputera, wczoraj 6 i pół. Jedna z moich znajomych na msp bardzo mi w tym pomaga. Muszę trochę mniej czasu spędzać przed komputerem.
Jako, że nie chciałam was tak zostawić bez postów z mojej strony, postanowiłam napisać o moim najnowszym looku. Nadałam mu tytuł 'Kwiatowa czerwień', ponieważ na sukience jest parę kwiatów, a w stroju przeważa kolor czerwieni powoli przechodzącej w ciemny róż.
Całość looku kosztuje 2100 sc. Myślę, że nie jest to aż tak dużo. Nie dodawałam piegów ani eyelinera.
Miałam je już wcześniej. Myślę, że look się podoba. Zaraz wstawię jeszcze parę innych wersji kolorystycznych.

Wersja podstawowa - Czerwono-biała







Wersja druga - Fioletowo-biała







Wersja trzecia - Zielono-czarna






Wersja czwarta - Brązowo-żołta







Moim zdaniem wszystkie wersje kolorystyczne są bardzo ładne, na pewno przykują uwagę ludzi.
Poniżej wstawiam sesję z tym oto lookiem.





Uff, ten post zajął mi aż 2 godziny! :O No nic, do zobaczenia.
Pozdrawiam,
Dianusia231.